ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
1.ΤΡΟΠΟΣ - ΧΡΟΝΟΣ - ΚΟΣΤΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Για Ελλάδα
Όλες οι αποστολές γίνονται σε συνεργασία με Ελτά courier.
Το κόστος μεταφοράς ανέρχεται στα 3,00 ευρώ και ο χρόνος παράδοσης 1-5 εργάσιμες μέρες. Η εταιρία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που οφείλονται σε απεργίες διαφόρων επαγγελματικών κλάδων.
Για Κύπρο
Οι αποστολές γίνονται αποκλειστικά σε συνεργασία με τα Ελτά.
Το κόστος μεταφοράς είναι 15,00 ευρώ. Ο χρόνος παράδοσης είναι 7-12 εργάσιμες μέρες. Η εταιρία δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις που οφείλονται σε απεργίες διαφόρων επαγγελματικών κλάδων.
2. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ / ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε την παραγγελία σας ενημερώνοντας μας μέσω e-mail ή με την συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή με ένα τηλεφώνημα στα τηλέφωνα επικοινωνίας (2310 543495) Δευτέρα εως Παρασκευή 10:00 – 18:00 και εφόσον η παραγγελία σας δεν έχει παραδοθεί στην μεταφορική εταιρία προς αποστολή.
Στα εκπτωτικά προιόντα δεν ισχύουν αλλαγές.
Και στο άρθρο των επιστροφών:
1.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Δεν δεχόμαστε επιστροφές από εκπτωτικά προϊόντα ή προϊόντα outlet ωστόσο μπορείτε να κάνετε αλλαγή ή αντικατάσταση.
2. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η εταιρία μας αναλαμβάνει πλήρως την ευθύνη όσον αφορά την ενδεχόμενη τοποθέτηση ελαττωματικού προϊόντος στην παραγγελία σας και γι αυτό προχωρά στην αντικατάσταση του εφόσον η ενημέρωση από εσάς γίνει το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου και το ρούχο έχει την ετικέτα του καταστήματος μας και την αρχική του συσκευασία. Εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις ακολουθείτε την εξής διαδικασία:
Το φωτογραφίζετε ώστε να φαίνετε ξεκάθαρα το ελαττωματικό του σημείο και η ετικέτα “BLOOM” και αποστέλλετε την φωτογραφία με προσωπικό μήνυμα στo email : info@bloomeshop.gr
Εφόσον η φωτογραφία αποδεικνύει πως ισχύουν οι προϋποθέσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω ερχόμαστε σε επικοινωνία μαζί σας για να οριστικοποιήσουμε την αντικατάσταση του.
Σας αποστέλλουμε ένα νέο προϊόν χωρίς έξοδα αποστολής. Παραδίδετε το ελαττωματικό προϊόν στην μεταφορική την στιγμή που θα σας δοθεί το νέο πακέτο. Η αλλαγή γίνεται σε διάστημα 1-5 εργάσιμων ημερών για Ελλάδα και 7-12 εργάσιμες για Κύπρο και Ευρώπη.
3. ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Είναι διαδικασία που αφορά αλλαγή μεγέθους, χρώματος ή κωδικού. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του πακέτου, το ρούχο θα πρέπει να βρίσκετε στην αρχική του κατάσταση χωρίς να έχει υποστεί φθορές, να μην έχει αφαιρεθεί η ετικέτα με την επωνυμίας BLOOM ή οποιουδήποτε άλλου brand name σας έχουμε αποστείλει και να υπάρχει η αρχική του συσκευασία. Εφόσον ισχύουν οι παραπάνω προϋποθέσεις ακολουθείτε την εξής διαδικασία:
Αρχικά επικοινωνείτε μαζί μας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους μεταφέροντας μας το αίτημα σας για αλλαγή:
(1) τηλεφωνικά στις μέρες και ώρες λειτουργίας του τηλεφωνικού κέντρου (Δευτέρα έως και Παρασκευή 10:00 – 18:00),
(2) συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας που βρίσκετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και
(3) αποστέλλοντας μήνυμα στο info@bloomeshop.gr
Η αλλαγή μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε άλλο ρούχο δικής σας επιλογής, ίσης ή μεγαλύτερης αξίας .
Κάθε αλλαγή θα επιβαρύνει εσάς με τα έξοδα αποστολής.
Εφόσον το νέο προϊόν είναι χαμηλότερης αξίας το ποσό της διαφοράς θα πιστωθεί στο όνομα σας και θα αφαιρεθεί από μελλοντική παραγγελία. Αν ο νέο προϊόν είναι μεγαλύτερης αξίας η διαφορά θα πληρωθεί στην μεταφορική με την παράδοση του νέου πακέτου.
Η αλλαγή γίνεται σε διάστημα 1-5 εργάσιμων ημερών για Ελλάδα και 7-12 εργάσιμες για Κύπρο και Ευρώπη. Η μεταφορική θα σας παραδώσει το πακέτο της αλλαγής και θα παραλάβει το αρχικό σας.